Cum faultezi raceala

Oh, chill! n-am descoperit America.

Dar am descoperit cum sa faultez raceala asta care m-a napadit cu tot arsenalul de stranuturi, muci, dureri de cap, gat ochi, spate nas, si cate si mai cate, Plus o stare febrila insotita de mici episoade de delir cand sunam la un anume magazin online sa tip la operatorul din call center ca 'va sun de 24 de ore sa-mi trimiteti naibii o proforma s-o platesc AZIII', ca da, am lucrat asa, cu febra, cu muci, cu delir, si un copil asemenea in brate.

Ne-am revenit cu o licoare magica ce contine o lamaie jumate stoarsa, jumate feliata, o bucata de 4-5 cm radacina de ghimbir, finely chopped, si un borcan de 400 de grame de miere de salcam. Amestecate toate, lasate sa respire o zi si-o noapte. Apoi am degustat tacticos cate o lingura, doua, trei...oh, who the heck counts ?!. Nu mai stiu exact, ca deliram. Cand mi-am revenit din delir nu m-am mai putut opri. ZuZi si-a revenit mai repede; de fapt, ea mi-a dat ideea ca e bun si in afara racelii :D


In fine, tot sapand netul am dat si peste o alta reteta menita tot sa kick the cough, una cu piper cayenne. Mda, aici, pe langa ghimbir, miere, mai intervin si doua linguri de otet de mere, doua de apa si piperul de mai sus. Eu una, la treaba asta nu prea ma incumet. Mai degraba ma incumet la o cana de vin fiert cu piper si ceva prieteni cu glumele la ei.



Insa o reteta care te pune pe picioare, tot pe baza de ghimbir, am gasit-o aici si mi-a parut rau doar ca nu am gasit-o acum cativa ani cand eram tanara si nelinistita. Oh bine, fie, merge si dupa o noapte de too much wine & pepper.


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.